miércoles, 29 de agosto de 2012

La Contra: Ariadna Montfort

Aquesta notícia va dedicada més a l'Alba profe que ningú, més que res perquè va d'una noia que crec que només la coneixem ella i jo de les que estem en aquest blog. (si m'equivoco, sorry!): Però igualment és interessant per totes.

Aquí us deixo el link de la contra de La Vanguàrdia d'una alumna de la Madó que, quan jo estava fent classes allà, vaig coindir un temps amb ella, però va marxar d'Espanya per dedicar-se professionalment a la dansa.(d'això us en pot donar més detalls l'Alba, perquè jo no m'enrecordo tant).
Li han fet una entrevista que, la veritat, tampoc és res de l'altre món parlant en temes de ballet, però m'ha emocionat molt veure-la i veure què explica i com ho explica. Encara que no la conegueu, us recomano que llegiu les primeres preguntes que li fan.

http://www.lavanguardia.com/lacontra/20120723/54328444566/la-contra-ariadna-mon.html

PD: la setmana que ve ja torno amb vosaltres!

2 comentarios:

  1. Dafne moltes gracies

    La Norma m'habia comentat que tornaba pero no sabia cuant.

    M'ha fet molta il.lusió

    ResponderEliminar
  2. Yo había leido la entrevista en la Vanguardia, pero no sabía que había bailado con Madó. Que ilusión, tiene muy buena base y filosofia a ver si funciona en este país.

    ResponderEliminar