jueves, 14 de julio de 2011

Barcelona summer dance *


Noies, com que ja portem 1 setmaneta casi feta al curset doncs com ens va di la Míriam farem aquesta publicació per mes o menys explicar-vos el que estem experimenta’n allà a Barcelona ,De moment estem molt contentes del treball que estem fent mica en mica cada dia ens u passem millor ens sentim mes còmodes amb la gent , la forma de donar classe etc.....

Nosaltres estem al nivell intermig A fem clàssic, pas a dos, contemporani i diferents classes que podem elegir .

Estem molt contentes de haver anat crec que u estem aprofita’n al màxim i ames també coneixem moltes mes coses d’aquest mon que abans ni tan sols havíem escoltat o vist.

2 comentarios:

  1. Noies estic molt contenta de que us agradi el curset, veure-us a la foto em recorda aquella epoca de la meva vida que em pasaba practicament tot el dia al casinet, aprofiteu tot el que pugueu, jo vaig apendre i disfrutar molt, espero que vosaltres tambe.

    Un peto molt fort.

    ResponderEliminar
  2. Com diu l'Alba: aprofiteu, no totes hem tingut aquesta oportunitat (o no l'hem sabut veure). Apreneu, apreneu i feu molts amics!!!!

    Petons

    ResponderEliminar